06 August 2016

PENAWAR ASMA,LELAH

As salam...korng tgh buat apa..lamaa dh noril tk update blog.sjk2 sikecik ni dh keluar mmg mase sgt2 terhad. Ank noril yg no 3 ni dia punya perangai lain sikit.tk mcm abg dgn kakak dia. Yg no 3 ni lah noril bru rase mcm mna klu baby meragam.. dia punya meragam ya ampun..stress mak....

Tapi bila dia dpt tido..huh sgt2lah lega..sbb dia tido tersgtlah lama dn begitu nyenyaknye... bila dh duk dlm pntng ni otak mulalah ligat mikir nk buat apa..nk mnjait tk boleh duk dlm pntng lgik..kang tk psl2 bentan dh jadi keja plk...tp tempahan butk bulan september ke atas noril dh terima taw... sok abis pntng bolh trus mnjait...

Skg ni pun dh ada tempahan2 yg masuk. Alhamdulillah rezeki ank2....klu Aĺlah dh tetapkan itu mmg rezeki kita msti akn dpt juga....

Jauh plk tersasar dari tajuk... Noril sbrnye nk bgtw korang pasal satu jns minyak ni... minyk ni sgt2 sesuai utk org yg ada asma okeyyyyy... senang cite yg seangkatan dgnnyelah..asma,lelah,semput tk kisahlah bby ke,kanak2 ke org dewasa ke semua peringkt umur sesuai... mmg sgt2 membantu....

Selain dri asma bnyk juga kegunaan yg lain.mcm bby kembung perut pun boleh..kdg kite dgr nafas bby bebunyi kan kahak penuh tp tk boleh nk keluar..sian sgt kt bby...korng pun boleh sapu mnyk ni...

Meh kite tgk minyak yg super duper bagus..org gelarkn minyak ajaib... betul ke????
Dah cuba bru tw..klu noril ckp bagai nk rak pun tk guna kan...
Nilah dia minyaknye...Noril dh guna minyak ni utk ank kembung perut gantikan minyk telon...mmg selesa sgt dia..

Pastu husband plk jns merokok,dia rase mcm penuh jk kahak tk boleh keluar pas guna minyk ni alhamdulillah tersgtlah bnyk keluar.

rupa bntuk kite dh tgk,kelebihan dia pun noril dh cite sikit2...
skg ni noril nk bg tw harga dia plk...

walaupun harga dia agk mhl sedikit tp tidak semahal kos rawatan yg terpaksa kite tangung utk rawatan kan....

Pendek kata berbaloilah klu bli...
Harga dia RM38.00 SEBOTOL...


Yg mna minat nk cuba boleh wassap noril yee... kite iktiar selagi boleh...
COD MINYAK HERBA ASMA MUJARAB :SERDANG,EQUINE,PUTRAJAYA,THE MINES.
BY POS PUN BOLEH YE...

NO ID : MH02634
#sebarkankebaikan
#sayapakaisayaguna

Post a Comment
Copyright to NORIL
Designed by UMIESUEstudio 2015